Gyakran Ismételt Kérdések / Tippek

GYIK

  1. Válassza ki az Önnek szimpatikus mini storage / kültéri bérelhető raktárkonténerünket, vagy beltéri mini raktárat a weboldalon. A Részletes raktárkereső menüpontban több szempont szerint is rendezheti a raktárhelyiségeket.
  2. Kérjen ajánlatot Kolleganőnktől, telefonon a 06-20-368-3001-es számon, vagy az info@raktar24.hu emailen, vagy az oldalon tegye ajánlatkérésbe a szimpatikus raktárhelyiség(ek) találati listáját. Egyszerre több helyszínre is kérhet ajánlatot online.
  3. Hasonlítsa össze az egyes raktárhelyiségekhez járó funkciókat, az összehasonlításba teszem funkcióval. Mérlegelje, hogy mennyi időnként kívánja majd használni a raktárát, milyen nehéz tárgyakat kíván tárolni. Amennyiben nem kívánja gyakran látogatni mini raktárát, úgy nézzen körül emeleti tárolóink közül, melyeknek kedvezményesebb az ára, mint az autóval közvetlenül megközelíthető self storage-oknak.
  4. Amennyiben megtalálta a megfelelő tárolót, bérleti szerződést kötünk. Magánszemélyek és cégek egyaránt igénybe vehetik a mini raktárakat és a raktar24.hu szolgáltatásait.
  5. A szerződéskötést megelőzően személyesen elkísérjük a helyszínre, ahol Ön, amennyiben még szabad tárolót lát, az utolsó pillanatig módosíthatja a kiválasztott raktár egységet.
  6. A személyes helyszínbejárás alkalmával mutatjuk meg a bejutás módját telefonról történő kapunyitásokat, a riasztó használatát.
  7. A szerződéskötés alkalmával készüljön az alábbi iratokkal. A szerződéskötés irodánkban történik, melyet megelőzően elküldjük Önnek a személyre szabott ajánlatunkat és a szerződéstervezetet. A szerződéskötéskor adjuk át a riasztó kódot, a kapunyitó telefonszámát.  A szerződés megkötésekor 2 havi kauciót kell fizetni egy összegben az aktuális havi bérleti díjon felül, melyet a szerződésben meghatározott idő lejártával visszaadunk.
  8. Ügyfeleinknek lehetőség van irodánkban lakat vásárlásra, de javasoljuk a saját lakat vásárlását. A lakat kulcsából egy db kulcsot a szerződéskötéskor borítékba helyezünk, melyet a Bérlő előtt lezárunk, és biztonságosan elzárjuk. Kérjük legalább 3 kulccsal rendelkező lakatot vásároljanak.
  9. A szerződéskötés idejére készüljön fel a raktárhelyiségekhez Ön által meghatározott hozzáférő személyek adataival, azok telefonszámával, illetve egy jelszót is meg kell majd adni.
  10. Kérjük jelezze kolleganőnknek amennyiben kötöztetés, polcozás, vagy a szolgáltatások menüpontban megtalálható szolgáltatásaink közül kíván igénybe venni valamit.

A tárolót a Bérlő által meghatározott személyek használhatják kizárólag. A raktárhelyiség nem átruházható, az abban tárolt tárgyakért a raktar24-el szerződést kötö Bérlő a felelős. Bérlő saját telefonszámán kívül maximum 5 darab nyitási telefonszámot adhat meg.

A kapuk a raktárhelyiségek hozzáféréséhez, az Ön, illetve az Ön által megjelölt további 2 személy telefonszámával lesz nyitható. A nyitáshoz az általunk megadott telefonszámot kell az Ön készülékéről felhívni, és a kapu kinyilik, és ugyanilyen módon kell visszazáráskor tenni. A telefonszámokat és a személyek nevét a szerződéskötéskor kell leadni, és azok bármikor módosíthatóak.

Értesíteni kell a központot, ahol azonnal átprogramozzák a jelszó bemondását követően a kért telefonszámot.

Jelenleg nem áll rendelkezésre POS terminal.

ÁSZF ben meghatározott feltételek szerint, Készpénzben vagy átutalással tud fizetni.

Amennyiben a felek mindenben megegyeztek, a szerződéskötés irodánkban 2000 Szentendre, Dózsa György út 87. raktar24.hu irodájában (molino.hu épülete OMV kút mellett) történik nyitvatartásról.

A kivonuló szolgálat a diszpécserünket értesíti elsőként, majd a tároló tulajdonosát. A Diszpécser ellenőrzi a riasztás forrását, és szükség szerint ő, vagy a kivonuló szolgálat értesíti a bérlőt. Téves riasztáskor történő szükségtelen kivonulás díját a bérlő fizeti meg, melynek díja 5500 Ft / alkalom, és a következő bérleti díjas számlához kerül hozzáadásra. Amennyiben nem a bérlő részéről történt téves riasztás, a kivonuló szolgálat 5 percen belül a helyszínre érkezik. Élő őrzéses helyszineinknél a területet védelmét ellátó személy vizsgálja meg a problémát.

A beköltözés feltétele a bérleti díj és a kaució beérkezése. A bérleti díjat a szerződésben meghatározott időponttól számítjuk, a beköltözés napjától függetlenül. A bérleti díjat minden hónap 1-től vagy 15-től. Az első bérleti díjat időarányosan hónap végéig számítjuk.

A tároló / raktárkonténer kizárólag az Ön saját lakatjával nyílik. Irodánkban lehetőség van jó minőségű lakat megvásárlására.

A bérleti díjat a szerződésben meghatározott időponttól számítjuk, a beköltözés napjától függetlenül. A bérleti díjat minden hónap 1-től vagy 15-től. Az első bérleti díjat időarányosan hónap végéig számítjuk.

A szerződés mindig automatikusan meghosszabbodik, amennyiben a felek másképp nem rendelkeztek.

Igen. A kedvezményekről érdeklődjön Kollégáinknál a 06-20-368-3001-as telefonszámon.

Magánszemélyként személyi igazolvány, útlevél vagy jogosítvány és a lakcímkártyájára van szüksége. 

Céges bérlés esetén cégkivonat, aláírási címpéldány és az aláíró személy vagy annak meghatalmazottjának személyi igazolványának másolata. Meghatalmazott aláíró személy esetén a cég aláírójával megkötött meghatalmazási szerződés szükséges, melyre a mintát innen is letöltheti.

A raktár kiválasztása online, az oldalon látható alaprajzok illetve kollegáink segítségével történik. A helyszíni átadás, működés bemutatására, minden esetben kimegyünk a birtokba adásra, illetve a raktárhelyiség visszavétele is személyesen történik. Kauciót is csak a személyes visszavételt követően tudunk visszafizetni.

TILOS bárminemű hanggal, vagy kosszal járó műszaki szerelés, hegesztés, tűz használat, hangos tevékenység, hangos zene, dohányzás, alkoholfogyasztás. Ezek megszegése a kaució elvesztését, és a bérleti szerződés felmondását okozzák.

Az ingatlanban okozott kárt, az eseménnyel kapcsolatos takarítással járó feladatok költségét minden esetben a Bérlőnek meg kell térítenie. Amennyiben bármilyen probléma merül fel, keresse az Ügyfélszolgálatunkat.

Az elektromos tolókapuk és szekcionált garázskapuk önműködően zárnak vissza. Kérjük ügyeljenek a zárásra figyelmeztő hang- és fényjelzésre. Amennyiben hamarabb szeretné bezárni (pl. hideg van és beállt az autójával pakolni, akkor újra kell hívni a telefonszámot, és a kapu be, illetve lecsukódik.

Az Ön helyiségének riasztásáról kollégánk is értesül, és telefonon egyeztetnek, hogy elinduljon-e a kivonuló szolgálat. Amennyiben a téves riasztás nem kerül lemondásra az ÁSZF-ben meghatározott kivonulási díjat a Bérlő fizeti.

Az ÁSZF ben meghatározottak szerint, a türelmi időt követően, a tároló / raktárhelyiség lezárásra kerül, illetve a számla rendezéséig a bérleményhez nem tud hozzáférni.

Ebben az esetben időarányosan az eltöltött időre számoljuk ki milyen bérleti díj (havi díj) lett volna érvényben, és a különbözettel kell elszámolni.

A raktárkonténerek 300 kg / m2-ig terhelhetőek, a földszinti beltéri temperált tárolók 500 Kg / m2-ig. Az emeleti tárolók 300 kg / m2 ig terhelhetőek. A nehéz tárgyak felemeléséhez, kérjék kollegáink szakszerű segítségét.
Igen. Az egyedi tárgyak emelésében tudunk segíteni, előzetes időpont egyeztetést követően. Érdeklődjön értékesítőnknél a 06-20-368-3001-es telefonszámon.

Tippek

Tároló bérléskor a legfontosabb, hogy egyszerűen megközelíthető, lehetőleg a lakhelyéhez közel eső raktárhelyet válasszon. Ez különösen fontos, ha úgy gondolja gyakran szüksége lehet a tárolóban elhelyezett tárgyakra.

A bérleti szerződés megkötése előtt érdemes személyesen ellátogatni és szemügyre venni a kiválasztott tárolóhelyet.

Fontos, hogy szerződéskötés előtt figyelmesen olvassa el a bérléshez és a raktárhely felhasználására vonatkozó dokumentumokat. Mi, meddig és hogyan tárolható a kiválasztott tárolóban.

Sokféle tárgy tárolása esetén nem javasolt a kültéri raktárhely választása. Pl.: papírok, dokumentumok, könyvek és egyéb páratartalomra, vagy szélsőséges hőmérsékletre érzékeny tárgyak esetén fontolja meg beltéri temperált hőmérsékletű raktárhelyeink választását.

  • Fontos, hogy a tároló biztonságos legyen. Ellenőrizze a biztonsági szolgáltatásokat kamera, jó megvilágítás, telephely zárás figyelembevételével.

  • A tároló legyen tiszta és jól karbantartott.

  • A tároló csak nyitvatartási időben, vagy 0-24-ben érhető el.

  • Egyszerűen elérhető-e a személyzete legyen, probléma esetén gyorsan reagáljanak.

  • Járművel egyszerűen megközelíthető legyen a rakodás idején.

A tároló kiválasztása előtt próbálja egy helyre pakolni tárgyait, így megbecsülhető mekkora méretű helyiségre lesz szüksége. A kiválasztáskor kérje az üzemeltető segítségét az Önnek legmegfelelőbb tárolót kiválasztásához.

A lakat/zár kiválasztásakor érdemes tájékozódni az interneten javaslatok, márkák és minőség tekintetében. Rengeteg hasznos leírás található az ismert márkákhoz kapcsolódóan.

  • Költözés során ideiglenesen tárolandó bútorok, Szőnyegek egyebek

  • Téli / Nyári gumik, felnik

  • Autó / motor / bicikli / hajó

  • Építésből megmaradt építőanyagok

  • Szerszámok

  • Iratok, mappák vállalkozásoknak melyek 5 évig megőrzendőek

  • Téli - nyári sporteszközök: Síléc, Szánkó, Kajak, motorcsónak

  • Marketingeszközök kiállításra: kínáló pult, sajtófal, molinók

Tűzveszélyes és egyéb veszélyes anyagok

Készítsen listát az elhelyezett tárgyairól, illetve fotózza le!

Kössön biztosítást a tárolóban elhelyezett tárgyaira.