Gyakran Ismételt Kérdések / Tippek
GYIK
- Válassza ki az Önnek szimpatikus mini storage / kültéri bérelhető raktárkonténerünket, vagy beltéri mini raktárat a weboldalon. A Részletes raktárkereső menüpontban több szempont szerint is rendezheti a raktárhelyiségeket.
- Kérjen ajánlatot Kolleganőnktől, telefonon a 06-20-368-3001-es számon, vagy az info@raktar24.hu emailen, vagy az oldalon tegye ajánlatkérésbe a szimpatikus raktárhelyiség(ek) találati listáját. Egyszerre több helyszínre is kérhet ajánlatot online.
- Hasonlítsa össze az egyes raktárhelyiségekhez járó funkciókat, az összehasonlításba teszem funkcióval. Mérlegelje, hogy mennyi időnként kívánja majd használni a raktárát, milyen nehéz tárgyakat kíván tárolni. Amennyiben nem kívánja gyakran látogatni mini raktárát, úgy nézzen körül emeleti tárolóink közül, melyeknek kedvezményesebb az ára, mint az autóval közvetlenül megközelíthető self storage-oknak.
- Amennyiben megtalálta a megfelelő tárolót, bérleti szerződést kötünk. Magánszemélyek és cégek egyaránt igénybe vehetik a mini raktárakat és a raktar24.hu szolgáltatásait.
- A szerződéskötést megelőzően személyesen elkísérjük a helyszínre, ahol Ön, amennyiben még szabad tárolót lát, az utolsó pillanatig módosíthatja a kiválasztott raktár egységet.
- A személyes helyszínbejárás alkalmával mutatjuk meg a bejutás módját telefonról történő kapunyitásokat, a riasztó használatát.
- A szerződéskötés alkalmával készüljön az alábbi iratokkal. A szerződéskötés irodánkban történik, melyet megelőzően elküldjük Önnek a személyre szabott ajánlatunkat és a szerződéstervezetet. A szerződéskötéskor adjuk át a riasztó kódot, a kapunyitó telefonszámát. A szerződés megkötésekor 2 havi kauciót kell fizetni egy összegben az aktuális havi bérleti díjon felül, melyet a szerződésben meghatározott idő lejártával visszaadunk.
- Ügyfeleinknek lehetőség van irodánkban lakat vásárlásra, de javasoljuk a saját lakat vásárlását. A lakat kulcsából egy db kulcsot a szerződéskötéskor borítékba helyezünk, melyet a Bérlő előtt lezárunk, és biztonságosan elzárjuk. Kérjük legalább 3 kulccsal rendelkező lakatot vásároljanak.
- A szerződéskötés idejére készüljön fel a raktárhelyiségekhez Ön által meghatározott hozzáférő személyek adataival, azok telefonszámával, illetve egy jelszót is meg kell majd adni.
- Kérjük jelezze kolleganőnknek amennyiben kötöztetés, polcozás, vagy a szolgáltatások menüpontban megtalálható szolgáltatásaink közül kíván igénybe venni valamit.
A tárolókat / raktárakat, konténerraktárakat minden esetben személyesen mutatjuk meg, így esetlegesen lehetőség nyílik arra is, hogy amennyiben a megtekintéskor felmerül, hogy más méretre van szükség (akár kisebbre, akár nagyobbra), úgy a helyszínen megmutatjuk az elérhető konténer raktár helyszíneket, illetve a bérelhető / kiadó beltéri tároló helyiségeket.
Számunkra fontos ügyfeleink elégedettsége, és a személyes rendelkezésre állás. Így a szerződéskötés is személyesen történik Önökkel, egy előre egyeztetett időpontban irodánkban. Amennyiben előzetesen elküldésre és elfogadásra kerültek a szerződéses feltételek, a raktár átadásakor is van lehetőség a helyszínen szerződést aláírni.
A tárolót a Bérlő által meghatározott személyek használhatják kizárólag. A raktárhelyiség nem átruházható, az abban tárolt tárgyakért a raktar24-el szerződést kötö Bérlő a felelős. Bérlő saját telefonszámán kívül maximum 5 darab nyitási telefonszámot adhat meg.
A kapuk a raktárhelyiségek hozzáféréséhez, az Ön, illetve az Ön által megjelölt további 2 személy telefonszámával lesz nyitható. A nyitáshoz az általunk megadott telefonszámot kell az Ön készülékéről felhívni, és a kapu kinyilik, és ugyanilyen módon kell visszazáráskor tenni. A telefonszámokat és a személyek nevét a szerződéskötéskor kell leadni, és azok bármikor módosíthatóak.
Értesíteni kell a központot, ahol azonnal átprogramozzák a jelszó bemondását követően a kért telefonszámot.
Jelenleg nem áll rendelkezésre POS terminal.
ÁSZF ben meghatározott feltételek szerint, Készpénzben vagy átutalással tud fizetni.
Amennyiben a felek mindenben megegyeztek, a szerződéskötés a raktar24.hu irodájában (2000 Szentendre, Dózsa György út 87., molino.hu épülete OMV kút mellett) nyitvatartási időben történik.
Iroda nyitva tartása:
hétfőtől - péntekig | 9:00-17:00
A kivonuló szolgálat a diszpécserünket értesíti elsőként, majd a tároló tulajdonosát. A Diszpécser ellenőrzi a riasztás forrását, és szükség szerint ő, vagy a kivonuló szolgálat értesíti a bérlőt. Téves riasztáskor történő szükségtelen kivonulás díját a bérlő fizeti meg, melynek díja 5500 Ft / alkalom, és a következő bérleti díjas számlához kerül hozzáadásra. Amennyiben nem a bérlő részéről történt téves riasztás, a kivonuló szolgálat 5 percen belül a helyszínre érkezik. Élő őrzéses helyszineinknél a területet védelmét ellátó személy vizsgálja meg a problémát.
A beköltözés feltétele a bérleti díj és a kaució beérkezése. A bérleti díjat a szerződésben meghatározott időponttól számítjuk, a beköltözés napjától függetlenül. A bérleti díjat minden hónap 1-től vagy 15-től. Az első bérleti díjat időarányosan hónap végéig számítjuk.
A tároló / raktárkonténer kizárólag az Ön saját lakatjával nyílik. Irodánkban lehetőség van jó minőségű lakat megvásárlására.
A bérleti díjat a beköltözés napjától a kiköltözés napjáig számoljuk. Az első bérleti díjat időarányosan hónap végéig számítjuk.
A szerződés mindig automatikusan meghosszabbodik, amennyiben a felek másképp nem rendelkeztek.
Igen. A kedvezményekről érdeklődjön Kollégáinknál a 06-20-368-3001-as telefonszámon.
Magánszemélyként személyi igazolvány, útlevél vagy jogosítvány és a lakcímkártyájára van szüksége.
Céges bérlés esetén cégkivonat, aláírási címpéldány és az aláíró személy vagy annak meghatalmazottjának személyi igazolványának másolata. Meghatalmazott aláíró személy esetén a cég aláírójával megkötött meghatalmazási szerződés szükséges, melyre a mintát innen is letöltheti.
A raktár kiválasztása online, az oldalon látható alaprajzok illetve kollegáink segítségével történik. A helyszíni átadás, működés bemutatására, minden esetben kimegyünk a birtokba adásra, illetve a raktárhelyiség visszavétele is személyesen történik. Kauciót is csak a személyes visszavételt követően tudunk visszafizetni.
TILOS bárminemű hanggal, vagy kosszal járó műszaki szerelés, hegesztés, tűz használat, hangos tevékenység, hangos zene, dohányzás, alkoholfogyasztás. Ezek megszegése a kaució elvesztését, és a bérleti szerződés felmondását okozzák.
Az ingatlanban okozott kárt, az eseménnyel kapcsolatos takarítással járó feladatok költségét minden esetben a Bérlőnek meg kell térítenie. Amennyiben bármilyen probléma merül fel, keresse az Ügyfélszolgálatunkat.
Az elektromos tolókapuk és szekcionált garázskapuk önműködően zárnak vissza. Kérjük ügyeljenek a zárásra figyelmeztő hang- és fényjelzésre. Amennyiben hamarabb szeretné bezárni (pl. hideg van és beállt az autójával pakolni, akkor újra kell hívni a telefonszámot, és a kapu be, illetve lecsukódik.
Az Ön helyiségének riasztásáról kollégánk is értesül, és telefonon egyeztetnek, hogy elinduljon-e a kivonuló szolgálat. Amennyiben a téves riasztás nem kerül lemondásra az ÁSZF-ben meghatározott kivonulási díjat a Bérlő fizeti.
Az ÁSZF ben meghatározottak szerint, a türelmi időt követően, a tároló / raktárhelyiség lezárásra kerül, illetve a számla rendezéséig a bérleményhez nem tud hozzáférni.
Ebben az esetben időarányosan az eltöltött időre számoljuk ki milyen bérleti díj (havi díj) lett volna érvényben, és a különbözettel kell elszámolni.
Tippek
Tároló bérléskor a legfontosabb, hogy egyszerűen megközelíthető, lehetőleg a lakhelyéhez közel eső raktárhelyet válasszon. Ez különösen fontos, ha úgy gondolja gyakran szüksége lehet a tárolóban elhelyezett tárgyakra.
Ellenőrizze a tárolót Tippek
A bérleti szerződés megkötése előtt érdemes személyesen ellátogatni és szemügyre venni a kiválasztott tárolóhelyet.
Fontos, hogy szerződéskötés előtt figyelmesen olvassa el a bérléshez és a raktárhely felhasználására vonatkozó dokumentumokat. Mi, meddig és hogyan tárolható a kiválasztott tárolóban.
Sokféle tárgy tárolása esetén nem javasolt a kültéri raktárhely választása. Pl.: papírok, dokumentumok, könyvek és egyéb páratartalomra, vagy szélsőséges hőmérsékletre érzékeny tárgyak esetén fontolja meg beltéri temperált hőmérsékletű raktárhelyeink választását.
-
Fontos, hogy a tároló biztonságos legyen. Ellenőrizze a biztonsági szolgáltatásokat kamera, jó megvilágítás, telephely zárás figyelembevételével.
-
A tároló legyen tiszta és jól karbantartott.
-
A tároló csak nyitvatartási időben, vagy 0-24-ben érhető el.
-
Egyszerűen elérhető-e a személyzete legyen, probléma esetén gyorsan reagáljanak.
-
Járművel egyszerűen megközelíthető legyen a rakodás idején.
A tároló kiválasztása előtt próbálja egy helyre pakolni tárgyait, így megbecsülhető mekkora méretű helyiségre lesz szüksége. A kiválasztáskor kérje az üzemeltető segítségét az Önnek legmegfelelőbb tárolót kiválasztásához.
A lakat/zár kiválasztásakor érdemes tájékozódni az interneten javaslatok, márkák és minőség tekintetében. Rengeteg hasznos leírás található az ismert márkákhoz kapcsolódóan.
-
Költözés során ideiglenesen tárolandó bútorok, Szőnyegek egyebek
-
Téli / Nyári gumik, felnik
-
Autó / motor / bicikli / hajó
-
Építésből megmaradt építőanyagok
-
Szerszámok
-
Iratok, mappák vállalkozásoknak melyek 5 évig megőrzendőek
-
Téli - nyári sporteszközök: Síléc, Szánkó, Kajak, motorcsónak
-
Marketingeszközök kiállításra: kínáló pult, sajtófal, molinók
A konténerben nem tárolható Tippek
Tűzveszélyes és egyéb veszélyes anyagok
Készítsen listát Tippek
Készítsen listát az elhelyezett tárgyairól, illetve fotózza le!
Biztosítás Tippek
Kössön biztosítást a tárolóban elhelyezett tárgyaira.