Bár digitális korban élünk, a céges papírok csak gyűlnek és gyűlnek, egyik mappa után telik meg a másik, hiszen a szerződések, könyvelési dokumentumok, adójogi, számviteli iratok sok-sok értékes helyet foglalnak el egy vállalkozás életében. Nem beszélve arról, hogy a munkaügyi bizonylatokat lényegében korlátlan ideig kell őrizni, hiszen a munkavállaló nyugdíjazásakor kérhetik a munkaviszonyt igazoló dokumentumokat.
A céges dokumentumok raktározására egy nagyon hatékony megoldás a tároló bérlés, mellyel értékes helyet szabadíthatsz fel az irodában.
Koncentrálj az aktuális, fontos ügyeidre, az iratok raktározást pedig bízd ránk!
A dokumentumok mennyiségétől függően jelenleg 3,7 m2-től tudunk ajánlani mini raktárt a III. kerületben.
Szóval, ahelyett, hogy kerülgetnéd ezeket a papírdossziékat és dobozokat, bérelj tőlünk egy kis raktár egységet vagy akár nagyobbat és hozd temperált biztonságos tárolóinkba a nem minden nap használt, mégis fontos dolgaidat.
Az önálló raktározás egy modern tárolási megoldás, akár üzleti, akár magán célra!
A III. kerületi temperált raktáraink 0-24 órában látogathatóak, nem kell bejelentkezni, figyelni a nyitvatartást. A parkolás a ki- és bepakolás idejére természetesen ingyenes. Rugalmas és gyors ügyintézéssel várunk akár rövid, akár hosszú távú bérlési lehetőséget keresel.
Használd a részletes raktárkeresőnket vagy hívd kolléganőnket további információért.